مراقبت از مو

بهترین شامپو برای ریزش مو کدام است؟

بهترین شامپو برای ریزش مو اورجینال

بهترین شامپو برای ریزش مو چه ویژگی­هایی دارد؟  آیا استفاده از شامپو ضد ریزش مو موثر است؟  برخی از ترکیبات رایج شامپو، مانند سدیم لوریل سولفات می­توانند ریزش مو را بدتر کنند. مهمترین تاثیر این ماده باعث شکستن محافظ رطوبتی پوست می­شود. به دیگر مواد شیمیایی اجازه می­دهد که در پوست نفوذ کنند. سایر مواد مانند کافئین و روغن نعنا نشان داده است که رشد موی سالم را تقویت می­کند.

اگر می­خواهید نحوه انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را بدانید به خواندن ادامه دهید. اینجا به شما خواهیم گفت از چه شامپویی استفاده کنید و به دنبال چه شامپویی باشید. از چه شامپویی اجتناب کنید و توصیه ­های من برای بهترین شامپو برای ریزش مو.

بهترین شامپو برای ریزش مو چگونه عمل می­کند؟

برای اینکه بدانید بهترین شامپو برای ریزش مو چگونه عمل میکند؟‌ ابتدا بد نیست در مورد فرآیند رشد مو نکاتی را بدانید. دانستن نکاتی در مورد مراحل رشد مو و محصولات مراقبت از مو به شما کمک میکند که ریزش موها را کنترل کنید. اگر از کارآیی و طرز استفاده این محصولات چیزی ندانید و نتوانید به خوبی آنها را در روتین روزانه جای دهید، هیچوقت موفق به داشتن موهایی زیبا، مقاوم و ابریشمی نخواهید شد. پیدا کردن بهترین شامپو برای ریزش مو به این راحتی نیست. عوامل و نکات زیادی در ریزش موهای شما دخالت دارد. پس هیچوقت انتظار نداشته باشید با استفاده از یک شامپو ضد ریزش مو و برای مدتی کوتاه،‌ موهای زیبایتان به شما برگردد.

بهترین شامپو برای ریزش مو اورجینال

اگر در حال خواندن این مقاله هستید از ریزش مو رنج میبرید، یا چند وقتی است که روبالشی و کت و مانتو شما پر از موهای زیبایتان است. بله کاملا نگران کننده است. اما من اینجا نکاتی را یادآوری میکنم که ریزش موهای شما را کنترل کند و بهترین شامپو برای ریزش مو را به شما معرفی میکنم. معرفی بهترین ها بابت بازخورد و تجربه مشتری های عزیزم میباشد.

همه افراد گاه به گاه ریزش مو را تجربه می­کنند چه زنان و چه مردان. به عنوان مثال آیا می­دانستید که همه افراد روزانه حدود 60 تا 100 تار مو را از دست می­دهند؟ زمانی در مورد ریزش مو صحبت می­کنیم که فردی بیش از 100 تار مو در روز را برای مدت طولانی از دست بدهد. (دقت کنید برای مدت طولانی) در این مدت موهای بیشتری می­ریزند. سپس دوباره رشد می­کنند. چرخه طبیعی رشد مو مختل می­شود. موها در یک چرخه رشد می­کنند. این بدان معناست که برای رشد کامل یک مو باید مراحل مختلفی را طی کرد.

مراحل مختلف برای رشد کامل مو

مرحله آناژن (رشد) که مرحله فعال رشد مو است. سلول ها در ریشه مو به سرعت در حال تقسیم شدن هستند. موی جدید سعی میکند که جای موی قدیمی را بگیرد. این مرحله 3 تا 5 سال طول خواهد کشید. مرحله دوم کاتاژن (میانی) است. در این مرحله مو دیگر رشد نمی­کند بلکه جای خود را به موی جدید می­دهد. که این مرحله به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. مرحله سوم تلوژن یا مرحله استراحت است. در این مرحله حدود 25 تا 100 تار مو به طور طبیعی هر روز می­ریزند. (شاید در این مرحله است که شما به دنبال بهترین شامپو برای ریزش مو هستید) مرحله تلوژن 3 تا 5 ماه زمان می­برد. در مرحله آخر موها کدرتر می­شوند و در نهایت می­ریزند و فضا را برای رشد موهای جدید باز می­کنند.

برای جلوگیری ریزش مو بهتر است در مرحله اولیه اقدام کنید. هرچه زودتر اقداماتی را برای جلوگیری از ریزش مو انجام دهید شانس موفقیت شما بیشتر است. صرف نظر از علت ریزش مو، بهترین شامپو برای ریزش مو به بهبود ظاهر موهای شما کمک می­کند. در برخی موارد شامپوهای ضد ریزش مو حتی به افزایش رشد مو کمک می­کند. اما باید در نظر داشت که اکثر شامپوهای تجاری به ریزش مو کمک نمی­کنند. در واقع برخی حتی حاوی موادی هستند که نازک شدن مو را بدتر می­کنند. با تغییر و انتخاب یک شامپو خوب می­توانید از آن مواد مضر جلوگیری کنید. به­ علاوه می­توانید موادی را به موهای خود اضافه کنید که سلامت مو و پوست سر را بهینه کند. بهترین شامپو ضد ریزش مو حاوی موادی هستند که حجم مو را بهبود می­بخشند. موها را مرطوب می­کنند و گردش خون را در فولیکول ­های مو تقویت می­کنند.

پیدا کردن بهترین شامپو برای ریزش مو: 4 ماده ­ای که باید به دنبال آن باشید

چهار ماده حیاتی ضدریزش مو

برای درمان مشکل ریزش مو به دنبال شامپویی باشید که حاوی مواد طبیعی فعال هستند. نوع مو و پوست سر خود را مشخص کنید. پوست و مو را می­توان به انواع معمولی، خشک، چرب و حساس دسته ­بندی کرد. انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو بر اساس نوع پوست و مو بسیار مهم است. اگر پوست سر و موهایی خشک دارید به سراغ یک شامپو حاوی نرم­ کننده بروید.  اگر موهایی چرب دارید شامپویی را انتخاب کنید که چربی پوست سر را تنظیم کند. بهترین شامپو ضد ریزش مو شامپویی است که سطح PH آن مشابه سطح PH پوست و موی سر شما باشد. اگر از محصولی استفاده کنید که PH متفاوتی داشته باشد ممکن است ریشه مو را ضعیف کرده و ریزش مو را تشویق کند.

برخلاف تصور رایج، لازم نیست همیشه به یک شامپو بچسبید. شامپویی را انتخاب کنید که مشکلات مختلف مو و پوست شما را برطرف کند. سپس آنها را به جای هم استفاده کنید تا از مزایای آنها بهرمنده شوید. مثلا به غیر از شامپوی ضد ریزش مو می­توانید از شامپو ضد شوره یا رشد مو نیز همزمان استفاده کنید. تا نتایج بهتری را برای داشتن موهای سالم ببینید. یعنی در طول هفته موها را فقط با یک شامپو نشویید. بعضی از شامپوها مخصوص ریزش مو هستند. مثلا شامپو ایپک برای موهای چرب کاربرد دارد. آن را نمیتوان برای ریزش مو نیز استفاده کرد. شاید شما موهایی چرب با ریزش مو داشته باشید. بعد از خرید بهترین شامپو برای ریزش مو باید یک شامپو برای موهای چرب نیز خرید کنید.

بهتر است برای انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو در ترکیبات آنها به دنبال 4 ماده زیر باشید:

آنا گین (Ana Gain)

هنگام خرید بهترین شامپو برای ریزش مو به دنبال (Ana Gain) روی برچسب شامپو باشید. Ana Gain یک ترکیب گیاهی است که از جوانه­ های نخود به ­دست می ­آید. مطالعات نشان می­دهد که این ماده رشد مو را تحریک کرده و ریزش مو را کاهش میدهد. در کمتر از سه ماه می­توانید نشانه­ های آن را روی موهای خود مشاهده کنید. به­ همین دلیل Ana Gain یک عنصر عالی برای رشد و ترمیم مو است. با بررسی ترکیبات روی محصولات مو این ماده حیاتی را پیدا کنید.

روغن رزماری

میگویند روغن رزماری در تقویت رشد مو موثرتر از درمان معمولی رشد مو با ماینوکسیدیل است! ماینوکسیدیل داروی مفید برای درمان ریزش موی مردان است. روغن رزماری بدون هیچ عوارض جانبی کار می­کند. یک عنصر مهم در بسیاری از محصولات از جمله شامپو ضد ریزش مو، رشد و ترمیم مو برای مردان و درمان فولیکول و حجم ­دهنده پوست سر است.

پروتئین

شکننده شدن موها نیز باعث نازک شدن موها می­شود. به­ دنبال بهترین شامپو ضد ریزش مو باشید که حاوی پروتئین­ های هیدرولیز شده برای تقویت مو از بیرون باشد. این پروتئین­ های ریز به ساقه مو نفوذ کرده و ساختارهای آسیب­ دیده مو را بازسازی میکنند.

عصاره آلوئه ­ورا

هنگام خرید بهترین شامپو برای ریزش مو ممکن است متوجه شوید که بسیاری از فرمولاسیون­ها حاوی عصاره آلوئه­ ورا هستند. آلوئه­ ورا به طور سنتی برای درمان ریزش مو استفاده می­شود. در حالی که هیچ مطالعه علمی وجود ندارد که به طور مستقیم آلوئه ­ورا را با پیشگیری از ریزش مو مرتبط کند. این گیاه سرشار از ویتامین های A,C,E است. که همگی باعث کمک به سلول­های سالم پوست سر می­شود. از آسیب­های  بیرونی جلوگیری می­کند.

هنگام خرید بهترین شامپو برای ریزش مو از چه موادی باید اجتناب کرد؟

از چه ترکیباتی برای خرید شامپو اورجینال باید اجتناب کرد

در بالا 4 ماده حیاتی برای خرید بهترین شامپو برای ریزش مو را شناختید. حالا به شناخت بدترین مواد می پردازیم. مواد شیمیایی و نگهدارنده ­های خشن ممکن است ریزش مو را بدتر کرده و باعث تحریک پوست سر شوند. از محصولات مو حاوی مواد مضر مانند سدیم لوریل سولفات، پارابن، پروپیلن، گلیکول، دی اتانول آمین، ایمیدازولیدینیل اوره، کلرید سدیم و عطرهای مصنوعی اجتناب کنید. حتی بدون مشکل ریزش مو امروزه بسیاری از مردم به محصولات مراقبت از مو طبیعی ­تر روی آورده­ اند. شامپو مو بیوبلاس مدل BLACK GARIC یک شامپو ضد ریزش مو طبیعی است.

هنگام خرید شامپو ضد ریزش مو علاوه بر قیمت، توجه به ترکیبات درج شده روی شامپو و تاریخ تولید و انقضا بسیار مهم است.  مراحل زیر را دنبال کنید:

  • همیشه قبل از خرید برچسب مواد تشکیل ­دهنده را بخوانید. گرفتار تبلیغات و بازاریابی نشوید.
  • از مواد موثر و اثبات شده استفاده کنید. اکنون که می دانید کدام مواد برای ریزش مو بهترین هستند و (همچنین از کدامیک از آنها اجتناب کنید). می توانید برچسب محصول را بررسی کرده و مطمئن شوید شامپو بیشتر از آنکه به موهای شما آسیب بزند مفید است. اگر شامپو ضد ریزش مو در مورد مواد خاصی ادعا می­کند اعتبار آن را با مطالعات علمی بررسی کنید. برای مثال اگر از رشد مو صحبت میکند یا ادعا دارد برای موهای رنگ شده هم موثر است. همزمان چند کارآیی را باهم دارد. بهتر است بیشتر در موردش تحقیق کنید.
  • برای خرید بهترین شامپو برای ریزش مو به دنبال یک برند با کیفیت باشید. برای اطمینان از اینکه شامپوی شما برای ریزش مو به طور ایمن و با تکنیکهای پایدار تولید شده است. به دنبال یک برند با کیفیت با استاندارد روی برچسب باشید.

مراقب مواد زیر برای خرید بهترین شامپو برای ریزش مو باشید:

سدیم لوریل سولفات (SLS)

بسیاری از شامپوهای تجاری با SLS، یک شوینده شیمیایی خشن و سورفکتانت فرموله شده ­اند. SLS روغن­ های محافظ طبیعی مو و پوست سر را از بین می­برد. که می تواند موهای خشک و شکننده با پوست سری خشک با خارش ایجاد کند. اما چیزی که شاید حتی خیلی ترسناک­تر باشد این است که مطالعات علمی نشان داده است، که SLS اثر تخریبی روی غشای سلولی پوست سر دارد. SLS سلول­های پوست سر شما را تحریک می­کند. که می­تواند در رشد مو اختلال ایجاد کند. هنگام خرید بهترین شامپو برای ریزش مو حتما از این ماده دوری کنید.

پارابن

تولیدکنندگان شامپو اغلب گروهی از مواد نگهدارنده به نام پارابن را به فرمولاسیون خود اضافه می­کنند تا ماندگاری را افزایش دهند. متاسفانه مانند SLS پاربن می­تواند پوست سر را تحریک کند. حتی باعث واکنش­های آلرژیک شود. از هر شامپو ضد ریزش مو که حاوی این ماده باشد اجتناب کنید.

متیل کلروایزوتیازولینون (MCI)

بسیاری از محصولات مو حاوی متیل کلروایزوتیازولینون هستند که به MCI شناخته می­شوند. MCI یک ماده نگهدارنده است که از محصولات زیبایی در برابر رشد باکتری­ها، مخمرها و قارچ­ها محافظت می­کند. MCI اغلب با میتل ایزوتیازولینون مخلوط می­شود.  MCI-MI با واکنش­های آلرژیک مرتبط هستند. با اینحال MCI-MI هنوز در محصولات شستشو مانند شامپو و نرم­ کننده مجاز هستند. بنابراین قبل از خرید شامپوهای ضدریزش مو حتما برچسب ترکیب این مواد را بررسی کنید.

پیروی از یک روال مراقبت از مو فراتر از شامپو ضد ریزش مو است!!  

علاوه بر استفاده از شامپو ضدریزش مو چه کارهایی می­توانید انجام دهید تا موهایی سالم و پرپشت ­تر داشته باشید؟ این نکات مراقبت از مو را برای داشتن موهایی پرپشت دنبال کنید که ثابت شده است. رشد موی سالم را تقویت کرده و از شکنندگی مو جلوگیری می­کند.

پوست سر را لایه­ بردای (اسکراب) کنید  

لایه برداری با روغن رزماری و جو دوسر

حتما بارها لایه ­برداری صورت انجام داده ­اید. اما آخرین باری که پوست سر خود را لایه­ برداری کرده­ اید کی بوده است؟ بهرحال پوست سر شما برای عملکرد صحیح به لایه ­برداری منظم نیاز دارد. تجمع سموم اضافی، سلول­های مرده پوست سر می­توانند فولیکولهای مو را مسدود کرده و از رشد سالم مو جلوگیری کنند. برای مبارزه با ریزش مو باید پوست سر خود را مرتبا لایه­ برداری کنید. لایه ­برداری پوست سر و استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو به کاهش ریزش موی شما کمک میکند.

برای لایه ­بردای پوست سر توصیه می­شود که از اسکراب ملایم با ترکیبات گیاهی آب برگ آلوئه­ ورا ارگانیک، روغن برگ رزماری، عصاره جو دوسر فرموله شده استفاده کنید. که پوست خشک و آسیب­ دیده سر را از بین می­برد و برای رشد مو مفید است.

تقویت گردش خون در پوست سر

یکی دیگر از راههای گردش تقویت رشد موی سالم، افزایش گردش خون در پوست سر است. فولیکول­های موی شما برای رشد مو به مواد مغذی خاصی نیاز دارند. این مواد مغذی توسط گلبول­های قرمز خون جذب می­شوند. بنابراین منطقی است که با افزایش جریان خون در پوست سر می­توانید رشد موهای سالم را تقویت کنید.

دو راه برای تقویت گردش خون پوست سر وجود دارد: تحریک دستی (ماساژ پوست سر) وتحریک شیمیایی (استفاده از روغن و داروهای مختلف مانند روغن رزماری)

البته باید بگویم برس­ هایی هستند که مخصوص ماساژ پوست سر هستند. این برس ­ها به دلیل داشتن موهای سیلیکونی نرم و دسته­ ای که به ­راحتی در دست جا می­شوند برای این کار مناسب است. همچنین شامپوهایی حاوی روغن نعنا که در درمان و حجم دادن فولیکول­های موی سر موثر هستند. که از نظر علمی ثابت شده است که باعث تقویت و رشد مو می­شود.

یک مکمل رشد مو مصرف کنید

با اینحال تقویت گردش خون در پوست سر موثر نخواهد بود مگر اینکه مواد مغذی مناسبی برای رشد مو مصرف کنید. مکمل­ های خوشمزه مو حاوی تمام ویتامین­ها و مواد معدنی مورد نیاز فولیکول­ های مو برای عملکرد بهتر بهینه شده اند. از جمله بیوتین، ویتامین C، اسید فولیک و روی. این مکمل­ های رشد مو در قالب قرص یا آمپول عرضه می­شوند.

از تقویت کننده مو مانند ماسک مو استفاده کنید

پوست سر شما روغن ­های طبیعی تولید می­کند که در ساقه مو حرکت می­کند و موهای شما را سالم و هیدراته (مرطوب) نگه می­دارد. با اینحال اگر موهای بلندی دارید رسیدن آن روغن ­های طبیعی به انتهای مو دشوار است. به این دلیل است که موهای بلند در انتها خشک و شکننده می­شوند. برای حل این مسئله از نرم کننده، ماسک مو و روغن مناسب استفاده کنید.

هنگام برس زدن موهای خیس مراقب باشید

حتی اگر ریزش موهای شما با آسیب یا شکستگی موها مرتبط نباشد. اما غیرمستقیم به آنها آسیب وارد می­کنید. برای جلوگیری از ریزش در اثر شکستگی، هنگام گره زدن موهای خیس مراقبت ویژه­ ای داشته باشید. موها در هنگام خیس شدن شکننده­ ترین حالت خود را دارند. بنابراین هنگام گره زدن موهای خیس از یک شانه دندانه پهن یا برس مرطوب استفاده کنید. همیشه از انتهای موهای خود شروع کنید و به سمت ریشه حرکت کنید. به آرامی گره موها را از هم باز کنید.

بهترین شامپو برای ریزش مو اورجینال ترکیه

چرا دچار ریزش مو می شوید؟ و بهترین شامپو برای ریزش مو؟

پیدا کردن چند تار مو روی بالش یا شانه خود جای نگرانی ندارد. حداقل نه زمانی که هر از گاهی اتفاق می­ افتد. با اینحال وقتی شروع به پیدا کردن توده­ هایی از مو می ­کنید باعث نگرانی است. از آنجایی که شما هر روز به آینه نگاه می­کنید. مشاهده تغییرات ظریف، مانند نازک شدن مو یا ریزش مو می­تواند دشوار باشد. اما اگر تصویری را در آینه می­بینید با تصویر جوانی خود مقایسه کنید شما شروع به تجربه کردن ریزش مو شده­ اید. حال باید چه کارهایی برای کنترل آن انجام دهید؟ در بالا موارد متعددی را برای کاهش ریزش مو ذکر کردیم. حتی مشخصات بهترین شامپو برای ریزش مو را با هم بررسی کردیم. اگر آنها را به دقت بخوانید و به کار ببرید خیلی از مشکلات ریزش مو را حل کرده اید.

موها بخش پیچیده ­تری از بدن شما هستند. ریزش مو بسته به عوامل متعددی بر هر فردی تاثیر متفاوتی می­گذارد. هر فردی هنگام ریزش موهایش عکس­ العمل متفاوتی از خود نشان میدهد. یا آن را به همان شکلی که هست می­ پذیرد یا اقداماتی برای درمان آن انجام میدهد. شکایت کردن فایده ای ندارد. شما باید از هدر دادن زمان خودداری کنید. اقدامات لازم را برای رفع ریزش موهای خود انجام دهید. علائم اولیه ریزش مو را شناسایی کنید، از آن جلوگیری کنید و حتی به رویش مجدد موهایتان کمک کنید. همین الان به دنبال خرید شامپو ضد ریزش مو باشید. برچسب آن را بررسی کنید. یک برند خوشنام بخرید.

ریزش مو در مردان

ریزش مو در آقایان

ریزش مو در مردان اغلب یک ویژگی ارثی دارد. به این نوع ریزش مو آلوپسی آندروژنتیک نیز گفته می­شود. هیچ سن استانداری وجود ندارد که ریزش مو در مردان از آن سن شروع شود. برخی از مردان در سنین بلوغ ریزش مو را تجربه می­کنند. درحالی که برخی از آنها در سن 40 سالگی متوجه نازک شدن موهای خود می­شوند. طاسی با الگوی مردانه اغلب بر اعتماد به نفس شما تاثیر می­گذارد. این دلیلی است که بسیاری از مردان به دنبال راههایی برای مبارزه با طاسی با الگوی مردانه هستند. محصولات اثبات شده بیوبلاس تا حد زیادی می تواند به این معضل کمک کند. برای خرید بهترین شامپو برای ریزش مو روی بیوبلاس حسابی ویژه باز کنید.

ریزش مو در اثر استرس

ریزش مو در مردان و زنان می تواند ناشی از استرس هم باشد. این شکل از استرس شدید که ناشی از ریزش مو می­شود. تلوژن افلوویوم (Telogeneffluvium) نیز نامیده می­شود. چرا استرس بر ریزش مو تاثیر دارد؟ استرس باعث افزایش سطح آدرنالین در بدن می­شود. از آنجایی که جریان خون در پوست سر ضعیف است. آدرنالین به ­خوبی توسط بدن تجزیه نمی­شود. در لحظه تماس آدرنالین با غدد چربی پوست سر اسید لاکتیک تولید می­شود. اسید لاکتیک بر روی پوست سر و رشد موی سر تاثیر منفی می­گذارد. به ریشه مو آسیب می­رساند و در نهایت باعث ریزش مو می­شود.

شاید این سوال برای شما پیش بیاد در صورت ریزش مو به دلیل استرس چه کارهایی باید انجام داد؟ در ابتدا بهبود گردش خون در پوست سر مهم است. این امر باعث می­شود آدرنالین سریعتر تخلیه شود و در نتیجه اسید لاکتیک کمتری ایجاد شود. البته این کار می­تواند توسط بهترین شامپو برای ریزش مو انجام شود. هنگام استفاده از شامپو مو لورآل مدل Areginine Direnc X3 به ­آرامی آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید. بعد با آب فراوان بشویید. ماساژ دادن پوست سر باعث گردش خون می­شود. از یک ریتم خواب منظم، رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه استفاده کنید. سعی کنید در حد امکان از موقعیت­های استرس زا دوری کنید.

ریزش مو در زنان

ریزش موهای رنگ شده با مواد بی کیفیت

اگر ریزش مو در مردان ناخواسته در نظر گرفته شود احتمالا ریزش مو در زنان بدتر است. اما تعداد زیادی از خانم­ها نیز ریزش مو را تجربه می­کنند. به­ عنوان مثال در دوران بارداری بدن هورمون­های زیادی تولید می­کند که 95 درصد موها در مرحله رشد هستند. متاسفانه این بدان معنی است که پس از بارداری موها به مرحله تلوژن منتقل می­شوند. این باعث افزایش ریزش مو در سه ماه اول پس از بارداری می­شود. ریزش مو در زنان در دوران یائسگی نیز ممکن است اتفاق بیفتد. در دوران یائسگی تولید استروژن کاهش می­ یابد. این باعث می شود موها زودتر به مرحله افتادن برسند. که باعث ریزش موهای بیشتر می­شود. این می­تواند به­ تدریج و یا به­ طور ناگهانی اتفاق بیفتد. همچنین اختلال در هورمون های زنانه یکی دیگر از علل ریزش مو است. با انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو تا حدی زیادی این مشکلات رفع خواهد شد.

ریزش موهای رنگ­ شده  

واقعیت این است که هرچه بیشتر موهایتان را رنگ کنید احتمال ریزش آن بیشتر است. رنگ مو رشد مو را متوقف یا کند نمی­کند، اما می­تواند با آسیب رساندن به موها باعث آسیب آن شود. مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می­توانند موجب برخی از آسیب­ ها شوند. رنگ کردن مو همچنین به شانه کردن و آراستن بیشتر نیاز دارد که همین باعث ریزش مو می­شود. زیرا این دستکاری موجب شل شدن ریشه مو می­شود.

خبر خوب این است که رنگ مو نمی­تواند به موهایی که در حال رشد و زیر سر شما است آسیب بزند. اما با جلسات مکرر رنگ آمیزی می­توانید کاهش مو را تجربه کنید. بهترین شامپو برای ریزش مو با تقویت پروتئین­های گیاهی و مواد غنی از آنتی اکسیدان و آبرسان انتخاب کنید. باید با موادی مانند عصاره ارگانیک انبه عصاره آلی زغال اخته فرموله شده باشد. بهتر است این شامپو ضد ریزش مو همچنین حاوی رنگدانه بنفش باشد. که با رنگ­های زرد مقابله کند. شامپو مو ردیست مدل CHARMIG SILVER میتواند در این مورد به شما تا حدی کمک کند.

سخن پایانی

من با توجه به خرید مشتری ها از فروشگاه کوشیار شامپو بیوبلاس و لورآل را به عنوان بهترین شامپو برای ریزش مو انتخاب کردم. به یاد داشته باشید که رشد مو یک روند کند است. چهار ماه طول می­کشد که متوجه شوید شامپوی ضدریزش مناسب موهای شما هست یا خیر. برای پیگیری پیشرفت خود هنگام استفاده از بهترین شامپو برای ریزش مو حتما از قبل موها و بعد از آن عکس بگیرید. تا متوجه تفاوت استفاده و کارآییاز شامپو شوید. اگر تصمیم به استفاده از بیوبلاس مدل BLACK GARIC دارید نتایج خود را در زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *